Gdzie pobrać darmowy szablon?

czwartek, 16 lipca 2020

Udostępnij ten wpis:

Witaj w kolejnym poście! Szablon jest jednym z najważniejszych rzeczy tworzących bloga. Bez ładnego i przejrzystego szablonu nasz blog wygląda nieciekawie i nie przyciąga wzroku naszych potencjalnych czytelników. A przecież chcemy, aby nasze treści były czytane przez wiele osób, a nie tylko przez samego siebie, Dlatego przychodzę do Ciebie właśnie z tym postem, abyś mogła znaleźć swój idealny i wymarzony motyw. Przedstawię w tym poście kilka stronek, które oferują niesamowite szablony za darmo!

1. Karografia
Aktualnie na stronie znajdziesz sześć darmowych pięknych szablonów. Na stronce możesz dokładnie zobaczyć jak wygląda szablon w wersji demo i dopiero później pobrać swój wybrany motyw. Na tej stronce znajdziesz również wiele ciekawych treści, które mogą Ci się przydać w dalszym blogowaniu.

2. Brand&Blogger
Na tej stronce znajdziecie jedynie trzy darmowe, jednak bardzo eleganckie szablony. Idealne na blog kosmetyczny czy książkowy. Osobiście używam na swoim drugim blogu jeden motyw z tej stronce. Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ prezentuję się cudownie!

3. My Pastel Life
Kolejna super stronka, na której znajdziecie największy wybór szablonów. Tam znajdziecie szablony mniej eleganckie, jednak takie też są!

Te trzy stronki oferują najlepsze moim zdaniem szablony na platformę Blogger. Będę ten wpis aktualizować za każdym razem jak znajdę stronę godną polecenia!

To już wszystko w dzisiejszym poście! Napiszcie w komentarzach, skąd Wy macie szablon?


10 komentarzy

  1. Nigdy nie korzystałam z pobieranych szablonów. Ale jeśli znajdę dostosowane do mojego bloga, to chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam trochę stron z darmowymi szablonami, ale już z nich nie korzystam. Kupiłam sobie jeden u Karoliny i nie zmieniam go od dwóch lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę zmienić szablon. Chętnie skorzystam z Twoich propozycji, skoro tak dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie jakiś problem techniczny w wgraniem to to zapraszam do kontaktu

      Usuń
  4. Mój szablon jest z bloggera ale muszę go w końcu zmienic. Twoje propozycje są właśnie bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tylko tą pierwszą stronę. Na razie nie planuję zmieniać szablonu, ale kto wie, może kiedyś skorzystam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam strony na bloggerze, więc nie kojarzę i nie korzystam z tych stronek. Jednak mam sporo znajomych, któ©zy właśnie mają bloggerowe blogi i będę im polecać ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja korzystam z Karografii, bardzo sobie cenię Jej profesjonalizm i pomoc, polecam jeszcze raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przedstawianych wyżej stron znałam tylko jedną, zajrzałam na dwie kolejne i również mają cudne szablony!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karografię i Brand&blogger znam :) korzystam z szablonu od Karo ale dopasowałam go pod siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia